Warehouse Coordinator

Η εταιρεία ΛΑΚΙΩΤΗΣ Α.Ε., Market Leader στον κλάδο των πλακιδίων & ειδών υγιεινής, με ιστορία 45 ετών, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της αγοράς στην Ελλάδα και στις διεθνείς αγορές με την ποιότητα, την τεχνογνωσία και τη συνέπεια της, ενώ κατατάσσεται σε ιδιαίτερα υψηλή θέση ανάμεσα στις 400 μεγαλύτερες ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις.

Η Λακιώτης Α.Ε. αναζητά: Warehouse Coordinator με σκοπό την επίβλεψη της ορθής λειτουργίας και υποστήριξης των εργασιών και των εργαζομένων της κεντρικής μας αποθήκης στην περιοχή του Ασπροπύργου (πλησίον Λεωφ. Νάτο & Αττικής Οδού).

 

Γιατί να γίνεις μέλος της Ομάδας μας:

  • Επειδή θα εκπροσωπείς μια εταιρεία που έχει διακριθεί επανειλημμένα με τιμητικά βραβεία, αναγνωρίζοντας την ως μία από τις υγιέστερα αναπτυσσόμενες εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας.
  • Επειδή αναβαθμιζόμαστε και εκσυγχρονιζόμαστε διαρκώς, επενδύοντας τόσο στην αναβάθμιση του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας μας, επενδύοντας σε σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα (SAP) και διεθνή πρότυπα λειτουργίας (ISO 9001), όσο και στην επένδυση νέων χώρων και εμπορικών συνεργασιών.
  • Επειδή θα μπεις σε μια εταιρεία με ετοιμοπαράδοτη διαθεσιμότητα προϊόντων άνω των 8.000 κωδικών, συχνή ανανέωση γκάμας και με πελατοκεντρική αντίληψη.
  • Κυρίως, επειδή παραμένουμε μια ελληνική επιχείρηση που επενδύει στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεχίζει να υποστηρίζει ότι οι Άνθρωποι της αποτελούν την κινητήριος δύναμη για την εξέλιξη της εταιρείας αλλά και για την διαφοροποίηση της σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προφέροντας τους ένα υγιές, αξιοκρατικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας, ίσων ευκαιριών εξέλιξης και αναγνώρισης.

Μια τυπική ημέρα στην εργασία περιλεμβάνει:

  • Κατανομή, επίβλεψη και συντονισμός στις καθημερινές εργασίες των εργαζομένων της αποθήκης.
  • Είναι υπεύθυνος για τη σωστή διαχείριση των εργαζομένων της αποθήκης, προγραμματίζει ημέρες, ώρες εργασίας και άδειες των εργαζομένων.
  • Συντονισμός και μέριμνα για την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης (διαδικασία παραλαβής - αποθήκευσης προϊόντων, εκτέλεσης παραγγελιών, φόρτωση εμπορευμάτων) τηρώντας τις απαιτούμενες διαδικασίες.
  • Παρακολούθηση των δεικτών απόδοσης της αποθήκης (KPI’s).
  • Reports για τα αποτελέσματα μέσω Συστημάτων Διαχείρισης Αποθήκης (WMS).
  • Επικοινωνία με τον υπεύθυνο της αποθήκης και συντονισμός ενεργειών για την επίλυση λειτουργικών και οργανωτικών προβλημάτων.
  • Επίβλεψη της σωστής τήρησης κανόνων υγιεινής και ασφάλειας του προσωπικού της αποθήκης.

Τι χρειάζεται να φέρεις μαζί σου:

  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ με ειδίκευση στα Logistics θα συνεκτιμηθεί
  • Προϋπηρεσία 2-3 έτη σε αντίστοιχη θέση κατά προτίμηση σε 3PL εταιρεία ή σε οργανωμένη αποθήκη
  • Εμπειρία σε συστήματα ERP, WMS (επιθυμητά SAP) και Ms Office
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Δεξιότητες σε οργάνωση και διαχείριση ομάδας

Εμείς θα σου παρέχουμε:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παραγωγικότητας
  • Πρωϊνή βάρδια εργασίας, πενθήμερης απασχόλησης
  • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητα εξέλιξης βάσει προσόντων σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο περιβάλλον
  • Εργασία σε ένα φιλικό, σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον με σεβασμό στον εργαζόμενο

 

Εάν θέλεις και εσύ να γίνεις μέλος της Ομάδας μας τότε δεν έχεις από το να μας στείλεις το βιογραφικό σου σημείωμα στο email: [email protected]  όπου θα εξεταστεί με πλήρη εχεμύθεια.

Η επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί μόνο με τους υποψηφίους που πληρούν τα απαραίτητα προσόντα.